Wat fantastisch is deze affiche gemaakt door Jip, die een vlucht gemaakt had met de DragonFly afgelopen jaar.
Zo mooie groet uit het hart!…
EHST Posted on wo, december 25, 2013 20:33- Reacties(0) https://dfblog.mintgroen.nl/?p=298
|| KNOALCUPPENĀ ||DEBENECUP || WESTERWOLDE CLUB RALLY || FEITEN || GALLERY || INSTRUCTIE || LINKS || SHOP || CONTACT || FANCLUB || SCHOOL || RANGLIJST SCORE || AGENDA ||
Wat fantastisch is deze affiche gemaakt door Jip, die een vlucht gemaakt had met de DragonFly afgelopen jaar.